-
1
Making epistemological trouble: Third-paradigm HCI as successor science
Veröffentlicht in Interacting with computers
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
Disruptions, Dilemmas and Paradoxes: Ethical Matter(s) in Design Research
Veröffentlicht in Interacting with computers
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
Who Gets What and Why: Determinants of Social Allocations
Veröffentlicht in Political psychology
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
-
13
Handhelds go to school: lessons learned
Veröffentlicht in Computer (Long Beach, Calif.)
VolltextArtikel -
14
-
15
Ink, Improvisation, and Interactive Engagement: Learning with Tablets
Veröffentlicht in Computer (Long Beach, Calif.)
VolltextArtikel -
16
Empowering Participation Within Structures of Dependency
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
17
SimCalc: Democratizing Access to Advanced Mathematics
Veröffentlicht in International journal of designs for learning
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
Scaling Up Innovative Technology-Based Mathematics
Veröffentlicht in The Journal of the learning sciences
VolltextArtikel