-
1
A Theory and Algorithms for Combinatorial Reoptimization
Veröffentlicht in Algorithmica
VolltextArtikel -
2
Equilibrium Inefficiency and Computation in Cost-Sharing Games in Real-Time Scheduling Systems
Veröffentlicht in Algorithms
VolltextArtikel -
3
Minimal cost reconfiguration of data placement in a storage area network
Veröffentlicht in Theoretical computer science
VolltextArtikel -
4
Approximate Strong Equilibrium in Job Scheduling Games
Veröffentlicht in The Journal of artificial intelligence research
VolltextArtikel -
5
-
6
Scheduling games with rank-based utilities
Veröffentlicht in Games and economic behavior
VolltextArtikel -
7
Cost-sharing games in real-time scheduling systems
Veröffentlicht in International journal of game theory
VolltextArtikel -
8
-
9
Tight bounds for online class-constrained packing
Veröffentlicht in Theoretical computer science
VolltextArtikel -
10
Cost-sharing scheduling games on restricted unrelated machines
Veröffentlicht in Theoretical computer science
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Conflicting Congestion Effects in Resource Allocation Games
Veröffentlicht in Operations research
VolltextArtikel -
14
Network-formation games with regular objectives
Veröffentlicht in Information and computation
VolltextArtikel -
15
-
16
Scheduling games with machine-dependent priority lists
Veröffentlicht in Theoretical computer science
VolltextArtikel -
17
-
18
Load rebalancing games in dynamic systems with migration costs
Veröffentlicht in Theoretical computer science
VolltextArtikel -
19
Real-time scheduling to minimize machine busy times
Veröffentlicht in Journal of scheduling
VolltextArtikel -
20