-
1
What makes people study more? An evaluation of factors that affect self-paced study
Veröffentlicht in Acta psychologica
VolltextArtikel -
2
-
3
The importance of monitoring and self-regulation during multitrial learning
Veröffentlicht in Psychonomic bulletin & review
VolltextArtikel -
4
The rereading effect: Metacomprehension accuracy improves across reading trials
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
5
Accuracy of Metacognitive Monitoring Affects Learning of Texts
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
Causes and constraints of the shift-to-easier-materials effect in the control of study
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
9
-
10
Summarizing can improve metacomprehension accuracy
Veröffentlicht in Contemporary educational psychology
VolltextArtikel -
11
Putting the Comprehension in Metacomprehension
Veröffentlicht in The Journal of general psychology
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20
SETBP1 mutation analysis in 944 patients with MDS and AML
Veröffentlicht in Leukemia
VolltextArtikel