-
1
Effects of self-study for coachable test item types
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
A MANUAL FOR ASSESSING LANGUAGE GROWTH IN INSTRUCTIONAL SETTINGS
Veröffentlicht in ETS research report series
VolltextArtikel -
6
PREDICTIVE BIAS IN GRADUATE ADMISSIONS TESTS
Veröffentlicht in ETS research report series
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
THE IMPACT OF SELF‐STUDY ON GRE TEST PERFORMANCE
Veröffentlicht in ETS research report series
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
CONSTRUCT VALIDITY OF THE GMAT: A FACTOR ANALYTIC STUDY
Veröffentlicht in ETS research report series
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
AN EXPLORATION OF SPEAKING PROFICIENCY MEASURES IN THE TOEFL CONTEXT
Veröffentlicht in ETS research report series
VolltextArtikel -
17
Backtalk: Readers Vote to Clone Bracey, but Censure Pett
Veröffentlicht in Phi Delta Kappan
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20