-
1
-
2
The Volume of a Sphere: A Chinese Derivation
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
3
Back to the Present: Ruminations on an Old Arithmetic Text
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
To Know and to Teach: Mathematical Pedagogy from a Historical Context
Veröffentlicht in Educational studies in mathematics
VolltextArtikel -
7
Using Problems from the History of Mathematics in Classroom Instruction
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
8
-
9
Mathematics: A Vehicle for Better Global Understanding
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
10
Seeking Relevance? Try the History of Mathematics
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
11
Fifteenth and sixteenth century arithmetic texts: What can we learn from them?
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
12
-
13
THE AUSTRALIAN MATHEMATICS COMPETITION FOR THE WALES AWARDS
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
What Ever Happened to the History of Mathematics?
Veröffentlicht in The American mathematical monthly
VolltextArtikel -
17
THE INCREDIBLE SHRINKING CAN: MATHEMATICS OF DIMINISHING RETURNS REVEALED
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
18
The introduction of mathematics in higher education in China, 1865–1887
Veröffentlicht in Historia mathematica
VolltextArtikel -
19
Right Triangle Concepts in Ancient China: From Application to Theory
Veröffentlicht in History of science
VolltextArtikel -
20