-
1
Hippocampal Cell Loss in Posttraumatic Human Epilepsy
Veröffentlicht in Epilepsia (Copenhagen)
VolltextArtikel -
2
-
3
Designing the supports for successful groupwork: How to make your task group-WORTHY
Veröffentlicht in Middle school journal
VolltextArtikel -
4
-
5
Engaging with Constructive and Nonconstructive Proof
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
6
-
7
Pathogenesis of clinical signs in recessive ataxia with saccadic intrusions
Veröffentlicht in Annals of neurology
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Does electronic stewardship work?
Veröffentlicht in Journal of the American Medical Informatics Association : JAMIA
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
-
15
problem solvers: problem: Base-ten block challenge
Veröffentlicht in Teaching children mathematics
VolltextArtikel -
16
Classroom-Based Formative Assessments—Guiding Teaching and Learning
Veröffentlicht in Teaching children mathematics
VolltextArtikel -
17
An 18FDG-PET study of cortical activation during a short-term visual memory task in humans
Veröffentlicht in Neuroreport
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
Rapid Quantitative Analysis of Individual (18)FDG-PET Scans
Veröffentlicht in Clinical positron imaging
VolltextArtikel