-
1
-
2
Re-examining “Practice” in Interpreter Education
Veröffentlicht in International journal of interpreter education
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
-
7
Advances in Interpreting Research: Inquiry in Action
Veröffentlicht in Meta (Montréal)
VolltextReview -
8
Outcomes Among Family Caregivers of Aphasic Versus Nonaphasic Stroke Survivors
Veröffentlicht in Rehabilitation nursing
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
-
13
Reference tracking strategies of deaf adult signers in Turkish Sign Language
Veröffentlicht in Journal of pragmatics
VolltextArtikel -
14
A cross-linguistic comparison of reference across five signed languages
Veröffentlicht in Linguistic typology
VolltextArtikel -
15
Healthcare Access for the Deaf in Singapore: Overcoming Communication Barriers
Veröffentlicht in Asian bioethics review
VolltextArtikel -
16
-
17
Training public service interpreters and translators: facing challenges
Veröffentlicht in Revista de llengua i dret
VolltextArtikel -
18
Simulation Dominated Approach versus Video Dominated Approach in Teaching Consecutive Interpreting to Undergraduates: An Exploratory Comparison Study
Veröffentlicht in Onomazein : revista de linguística y traducción del Instituto de Letras de la Pontificia Universidad Católica de Chile
VolltextArtikel -
19
-
20