-
1
Using reversed items in Likert scales: A questionable practice
Veröffentlicht in Psicothema
VolltextArtikel -
2
Deriving Decisions from Disrupted Data
Veröffentlicht in Educational measurement, issues and practice
VolltextArtikel -
3
-
4
Commentary: What Is Truly Foundational?
Veröffentlicht in Educational measurement, issues and practice
VolltextArtikel -
5
-
6
The Use of New Technologies in Educational Assessments: Reading in a digital world
Veröffentlicht in Papeles del psicólogo
VolltextArtikel -
7
Information sources used by high school students in the college degree choice
Veröffentlicht in Psicothema
VolltextArtikel -
8
Academic Resilience in Mathematics and Science: Europe TIMSS-2019 Data
Veröffentlicht in Psicothema
VolltextArtikel -
9
-
10
Students' Achievement and Homework Assignment Strategies
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
11
-
12
A computerized adaptive test for enterprising personality assessment in youth
Veröffentlicht in Psicothema
VolltextArtikel -
13
Imputation methods for missing data in educational diagnostic evaluation
Veröffentlicht in Psicothema
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Multivariate analysis of burnout syndrome in Latin-American priests
Veröffentlicht in Psicothema
VolltextArtikel -
17
Spanish adaptation of a perceived Social Support Scale in sportspeople
Veröffentlicht in Psicothema
VolltextArtikel -
18
Adherence to healthy diet and physical activity in clinical patients
Veröffentlicht in Psicothema
VolltextArtikel -
19
-
20