-
1
-
2
Reconfiguring Medical Education
Veröffentlicht in JAMA : the journal of the American Medical Association
VolltextArtikel -
3
SBAR-LA: SBAR Brief Assessment Rubric for Learner Assessment
Veröffentlicht in MedEdPORTAL
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
Culture transformation by stealth: Leveraging incremental change to revamp the curriculum
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
-
13
A typology of teaching roles and relationships for medical education
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
14
A Scoping Review of Research into the Origins of Cynicism Among Medical Trainees
Veröffentlicht in Medical science educator
VolltextArtikel -
15
The Step 2 Clinical Skills exam
Veröffentlicht in The New England journal of medicine
VolltextArtikel -
16
Clinician–Educators as Dual Professionals: A Contemporary Reappraisal
Veröffentlicht in Academic medicine
VolltextArtikel -
17
-
18
More About the Role of USMLE Step 1 Scores in Resident Selection
Veröffentlicht in Academic medicine
VolltextArtikel -
19
-
20