-
1
Reconfiguring Medical Education
Veröffentlicht in JAMA : the journal of the American Medical Association
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
Culture transformation by stealth: Leveraging incremental change to revamp the curriculum
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
A Scoping Review of Research into the Origins of Cynicism Among Medical Trainees
Veröffentlicht in Medical science educator
VolltextArtikel -
11
A typology of teaching roles and relationships for medical education
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
12
The Step 2 Clinical Skills exam
Veröffentlicht in The New England journal of medicine
VolltextArtikel -
13
Clinician–Educators as Dual Professionals: A Contemporary Reappraisal
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
14
-
15
More About the Role of USMLE Step 1 Scores in Resident Selection
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20
Collaborative research in medical education: a discussion of theory and practice
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel