-
1
The Ethics of Gamification in a Marketing Context
Veröffentlicht in Journal of business ethics
VolltextArtikel -
2
-
3
Value creation and the circular economy: A tale of three externalities
Veröffentlicht in Journal of industrial ecology
VolltextArtikel -
4
-
5
Us before me: A group level approach to the circular economy
Veröffentlicht in Ecological economics
VolltextArtikel -
6
-
7
The us in reUSe. Theorizing the how and why of the circular economy
Veröffentlicht in Business strategy and the environment
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Social Distance Increases Perceived Physical Distance
Veröffentlicht in Social psychological & personality science
VolltextArtikel -
11
Designing Immersive Virtual Environments for Human Behavior Research
Veröffentlicht in Frontiers in virtual reality
VolltextArtikel -
12
Social Interaction and Pain Threshold in Virtual Reality
Veröffentlicht in Cyberpsychology, behavior and social networking
VolltextArtikel -
13
An Agenda for Open Science in Communication
Veröffentlicht in Journal of communication
VolltextArtikel -
14
The symbiotic rebound effect in the circular economy
Veröffentlicht in Ecological economics
VolltextArtikel -
15
IEEEVR2020: Exploring the First Steps Toward Standalone Virtual Conferences
Veröffentlicht in Frontiers in virtual reality
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
Appearance and Task Success in Novel Avatars
Veröffentlicht in Presence : teleoperators and virtual environment
VolltextArtikel -
20
Circular economy, operational eco-efficiency, and sufficiency. An integrated view
Veröffentlicht in Ecological economics
VolltextArtikel