-
1
-
2
Statistical Significance and/or Effect Size?
Veröffentlicht in Revija za elementarno izobraževanje
VolltextArtikel -
3
Educational research within the curricula of initial teacher education: the case of Slovenia
Veröffentlicht in CEPS journal
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
-
10
Validation of the inclusive competences scale for educators (InComSEdu)
Veröffentlicht in The new educational review
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
Attitudes of future preschool teachers towards inclusion of children with special needs
Veröffentlicht in Solsko polje
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
Etnographic research in education
Veröffentlicht in Revija za elementarno izobraževanje
VolltextArtikel -
19
STATISTIČNA ZNAČILNOST IN/ALI VELIKOST UČINKA?
Veröffentlicht in Revija za elementarno izobraževanje
VolltextArtikel -
20