-
1
Customer experience in marketing: History, concept and management
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
2
Semantic technologies on the mission: Preventing corruption in public procurement
Veröffentlicht in Computers in industry
VolltextArtikel -
3
Online customer experience: Implications for digital banking
Veröffentlicht in Bankarstvo
VolltextArtikel -
4
Research of indirect advertising in video game industry
Veröffentlicht in Industrija (Ekonomski institut, Beograd)
VolltextArtikel -
5
Nation branding: The analysis of Serbia's brand identity
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
Research on the application of marketing analytics by organizations in Serbia
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
10
-
11
Back to the future: Application of Web3 technologies in marketing
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
12
-
13
Strategic approach to film marketing in international setting
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20
Adventure Game Learning Platform
Veröffentlicht in International journal of knowledge society research
VolltextArtikel