-
1
-
2
Sales promotions for preorder products: The role of time‐of‐release
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
3
Research and Publishing in the Journal of Advertising: Making Theory Relevant
Veröffentlicht in Journal of advertising
VolltextArtikel -
4
-
5
Haptic information processing and need for touch in product evaluation
Veröffentlicht in The Journal of consumer marketing
VolltextArtikel -
6
Analyzing the Effectiveness Of Pro-Social Advertising Appeals
Veröffentlicht in Journal of advertising research
VolltextArtikel -
7
Pride, Guilt, and Self-Regulation in Cause-Related Marketing Advertisements
Veröffentlicht in Journal of advertising
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
The Effectiveness of Benefit Type and Price Endings in Green Advertising
Veröffentlicht in Journal of advertising
VolltextArtikel -
16
Customer e-complaining behaviours using social media
Veröffentlicht in The Service industries journal
VolltextArtikel -
17
-
18
Charitable motivations: the role of prestige and identification
Veröffentlicht in The Service industries journal
VolltextArtikel -
19
-
20
Consumer acceptance of online auctions: An extension and revision of the TAM
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel