-
1
A Guided-Inquiry General Chemistry Course
Veröffentlicht in Journal of chemical education
VolltextArtikel -
2
New Directions in Teaching Chemistry: A Philosophical and Pedagogical Basis
Veröffentlicht in Journal of chemical education
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
The Past Two Decades of Undergraduate Research
Veröffentlicht in Journal of chemical education
VolltextArtikel -
6
-
7
Ionization Energies, Electronegativity, Polar Bonds, and Partial Charges
Veröffentlicht in Journal of chemical education
VolltextArtikel -
8
Electron Configurations from Experiment
Veröffentlicht in Journal of chemical education
VolltextArtikel -
9
Bonding and Molecular Geometry without Orbitals - The Electron Domain Model
Veröffentlicht in Journal of chemical education
VolltextArtikel -
10
-
11
The status of undergraduate research
Veröffentlicht in Journal of chemical education
VolltextArtikel -
12
-
13
Process-Oriented Guided Inquiry Learning: POGIL and the POGIL Project
Veröffentlicht in Metropolitan universities
VolltextArtikel -
14
A survey of undergraduate research over the past decade
Veröffentlicht in Journal of chemical education
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
New directions for general chemistry
Veröffentlicht in Journal of chemical education
VolltextArtikel -
19
-
20