-
1
-
2
Collegiality and the Yada-Yada Trope
Veröffentlicht in Symploke (Bloomington, Ind.)
VolltextArtikel -
3
Review Essay: Reflections on the Future of Rhetorical Education
Veröffentlicht in College composition and communication
VolltextArtikel -
4
Of Two Minds: Hypertext, Pedagogy, and Poetics
Veröffentlicht in Modern fiction studies
VolltextArtikel -
5
-
6
Circuitous Subjects in Their Time Maps
Veröffentlicht in JAC : a journal of composition theory
VolltextArtikel -
7
-
8
Reflections on the Future of Rhetorical Education
Veröffentlicht in College composition and communication
VolltextReview -
9
On the Anvil of Theoretical Debate: "Story and Discourse" as Literary Theory
Veröffentlicht in James Joyce quarterly
VolltextArtikel -
10
"Story and Discourse" and the Practice of Literary Criticism: "Araby," a Test Case
Veröffentlicht in James Joyce quarterly
VolltextArtikel -
11
-
12
Notes on Postmodern Double Agency and the Arts of Lurking
Veröffentlicht in College composition and communication
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
Working with Narrative Zones in a Postdisciplinary Pedagogy
Veröffentlicht in Narrative (Columbus, Ohio)
VolltextArtikel -
17
-
18
The Token Professional
Veröffentlicht in The Journal of the Midwest Modern Language Association
VolltextArtikel -
19
A comment on "The Case for Hyper-Gradesheets"--Comment/Reply
Veröffentlicht in College English
VolltextArtikel -
20