-
1
-
2
-
3
-
4
Variability Is the Norm in Performance, but Not in Beliefs
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
5
-
6
Perceptions of proportionality in young children: matching spatial ratios
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
7
Beyond competence: The significance of performance for conceptual development
Veröffentlicht in Cognitive development
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
Young Children's Reasoning about Many-to-One Correspondences
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Learning about "One": Units as a Cornerstone for Head Start Mathematics
Veröffentlicht in Teaching children mathematics
VolltextArtikel -
17
-
18
Does cognitive development move beyond sensorimotor intelligence?
Veröffentlicht in The Behavioral and brain sciences
VolltextArtikel -
19
-
20
Proportional Reasoning in Young Children: The Parts and the Whole of It
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel