-
1
Testing facilitates the regulation of subsequent study time
Veröffentlicht in Journal of memory and language
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
Learning Versus Performance: An Integrative Review
Veröffentlicht in Perspectives on psychological science
VolltextArtikel -
5
-
6
Pretesting Enhances Learning in the Classroom
Veröffentlicht in Educational psychology review
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
The Critical Importance of Retrieval—and Spacing—for Learning
Veröffentlicht in Psychological science
VolltextArtikel -
11
-
12
Are survival processing memory advantages based on ancestral priorities?
Veröffentlicht in Psychonomic bulletin & review
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
-
17
Learning Versus Performance
Veröffentlicht in Perspectives on psychological science
VolltextArtikel -
18
-
19
Evaluation of an early warning system for airborne radionuclides
Veröffentlicht in Applied radiation and isotopes
VolltextArtikel -
20