-
1
Reframing Medical Education to Support Professional Identity Formation
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
2
Entrustment Decision Making in Clinical Training
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
3
Advancing Competency-Based Medical Education: A Charter for Clinician–Educators
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
4
Competency-based medical education: theory to practice
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
5
-
6
Further on the journey in a complex adaptive system: Elaborating CBME
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
7
Applying adaptive expertise for students’ clinical decision making
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
8
-
9
Research environments: can the cloud supplement bricks and mortar?
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
10
-
11
Development of ownership of patient care during clerkship
Veröffentlicht in Canadian medical education journal
VolltextArtikel -
12
-
13
The future of the CanMEDS physician competency framework
Veröffentlicht in Canadian medical education journal
VolltextArtikel -
14
Competencies, the tea bag model, and the end of time
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
15
-
16
Twelve tips for promoting learning during presentations in cross cultural settings
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
Evaluating a novel resident role‐modelling programme
Veröffentlicht in The clinical teacher
VolltextArtikel -
20