-
1
Assessing neuromuscular junction stability from stimulated EMG in children
Veröffentlicht in Clinical neurophysiology
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
Rembrandt, Educational Standards, and Policy
Veröffentlicht in Arts education policy review
VolltextArtikel -
7
Efland on the Aesthetic and Visual Culture: A Response
Veröffentlicht in Studies in art education
VolltextArtikel -
8
In the Humanist Tradition: The RAND Study on the Benefits of Art
Veröffentlicht in Arts Education Policy Review
VolltextArtikel -
9
Introduction: Visual Culture Studies, Part Two
Veröffentlicht in Arts education policy review
VolltextArtikel -
10
On Reviewing: A Response to Mary Ann Stankiewicz
Veröffentlicht in The Journal of aesthetic education
VolltextArtikel -
11
Introduction: Visual Culture Studies
Veröffentlicht in Arts education policy review
VolltextArtikel -
12
MoMA as Educator: The Legacy of Alfred H. Barr, Jr
Veröffentlicht in The Journal of aesthetic education
VolltextArtikel -
13
Reimer on Music Education: All about Feeling, Synergy, and Intelligence
Veröffentlicht in Arts education policy review
VolltextArtikel -
14
The New Pluralism and Discipline-Based Art Education
Veröffentlicht in Arts education policy review
VolltextArtikel -
15
Reflections about Policy during Troubled Times
Veröffentlicht in Arts education policy review
VolltextArtikel -
16
-
17
The Arts Endowment and Arts Education: Ideally, what can be Done?
Veröffentlicht in Arts education policy review
VolltextArtikel -
18
The Harvard REAP Study: Inherent "versus" Instrumental Values
Veröffentlicht in Arts education policy review
VolltextArtikel -
19
-
20
Policymaking for the Future: Three Critical Issues
Veröffentlicht in Arts education policy review
VolltextArtikel