-
1
-
2
Cognition as a dynamic system: Principles from embodiment
Veröffentlicht in Developmental review
VolltextArtikel -
3
From the Lexicon to Expectations About Kinds: A Role for Associative Learning
Veröffentlicht in Psychological review
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Linguistic Cues Enhance the Learning of Perceptual Cues
Veröffentlicht in Psychological science
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Object Name Learning Provides On-the-Job Training for Attention
Veröffentlicht in Psychological science
VolltextArtikel -
10
-
11
Knowing in the Context of Acting: The Task Dynamics of the A-Not-B Error
Veröffentlicht in Psychological review
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Early noun vocabularies: do ontology, category structure and syntax correspond?
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
15
They call it like they see it: spontaneous naming and attention to shape
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
Object name learning and object perception: a deficit in late talkers
Veröffentlicht in Journal of child language
VolltextArtikel -
20
How children know the relevant properties for generalizing object names
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel