-
1
-
2
What students can learn from Fibonacci´s error in solving “The lion in the pit” problem
Veröffentlicht in Góndola
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
El tomate que no flota en agua: una posible secuencia para el aprendizaje activo de ingravidez
Veröffentlicht in Góndola
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Two demonstrations of atmospheric pressure designed by students
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
10
A new role for the Cartesian diver: Showing free-fall weightlessness
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
11
Demonstrating the physics involved in astronaut spacewalk training
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Demonstrating free-fall weightlessness with a charged needle electroscope
Veröffentlicht in Physics education
VolltextArtikel -
15
Visualizing Properties of a Quadratic Function Using Torricelli’s Fountain
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
16
Absence of Hydrostatic Pressure in Free-Falling Mercury
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
17
-
18
Applying a predict-observe-explain sequence in teaching of buoyant force
Veröffentlicht in Physics education
VolltextArtikel -
19
A new bubble-based demonstration of free-fall weightlessness
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
20
Absence of buoyant force in free fall: A magnetic demonstration
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel