-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
Written Feedback as a Relational Practice: Revealing Mediating Factors
Veröffentlicht in Studying teacher education
VolltextArtikel -
8
-
9
Building Understanding of Decimal Fractions
Veröffentlicht in Teaching children mathematics
VolltextArtikel -
10
CCSSM Challenge: Graphing Ratio and Proportion
Veröffentlicht in Mathematics teaching in the middle school
VolltextArtikel -
11
Building Mathematical Practices: How Many Legs?
Veröffentlicht in Teaching children mathematics
VolltextArtikel -
12
Making sense of shape: An analysis of children's written responses
Veröffentlicht in The Journal of mathematical behavior
VolltextArtikel -
13
-
14
Mathematics teacher educators’ discussion practice
Veröffentlicht in Journal of mathematics teacher education
VolltextArtikel -
15
-
16
Understanding proportional reasoning for teaching
Veröffentlicht in Australian mathematics teacher
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
Insights into Our UnderStandings of Large Numbers
Veröffentlicht in Teaching children mathematics
VolltextArtikel -
20
LEARNING STUDENT APPROACHES ALGEBRAIC PROOFS
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel