-
1
Magnitude knowledge: the common core of numerical development
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
2
An Integrative Theory of Numerical Development
Veröffentlicht in Child development perspectives
VolltextArtikel -
3
An integrated theory of whole number and fractions development
Veröffentlicht in Cognitive psychology
VolltextArtikel -
4
Developmental and Individual Differences in Understanding of Fractions
Veröffentlicht in Developmental psychology
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
Why is learning fraction and decimal arithmetic so difficult?
Veröffentlicht in Developmental review
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
Developmental changes in the whole number bias
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
12
Fractions Learning in Children With Mathematics Difficulties
Veröffentlicht in Grantee Submission
VolltextArtikel -
13
Linear Numerical-Magnitude Representations Aid Children's Memory for Numbers
Veröffentlicht in Grantee Submission
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Early predictors of middle school fraction knowledge
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
17
-
18
Fractions: the new frontier for theories of numerical development
Veröffentlicht in Trends in cognitive sciences
VolltextArtikel -
19
-
20
Representational change and children’s numerical estimation
Veröffentlicht in Cognitive psychology
VolltextArtikel