-
1
Test sample selection by preschool children : Honoring diversity
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
Establishing New Subcategories: The Role of Category Labels and Existing Knowledge
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
6
-
7
Induction from a single instance: Formation of a novel category
Veröffentlicht in Journal of experimental child psychology
VolltextArtikel -
8
Mothers' use of superordinate category terms
Veröffentlicht in Journal of child language
VolltextArtikel -
9
-
10
The class-inclusion task: question form and distributive comparisons
Veröffentlicht in Journal of psycholinguistic research
VolltextArtikel -
11
-
12
Quaker children's use of thee: A relational analysis
Veröffentlicht in Journal of Verbal Learning and Verbal Behavior
VolltextArtikel -
13
A model for detection and recognition with signal uncertainty
Veröffentlicht in Psychometrika
VolltextArtikel -
14
-
15
Establishing New Subcategories: The Role of Category Labels and Existing Knowledge
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
16
A constraint on comparisons: Equally detailed alternatives
Veröffentlicht in Journal of experimental child psychology
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20
Detection and recognition: Experiments and choice models
Veröffentlicht in Journal of mathematical psychology
VolltextArtikel