-
1
-
2
Elaine Sherman: Marketing and Pioneer in Quality of Life Research
Veröffentlicht in Applied Research in Quality of Life
VolltextArtikel -
3
-
4
Interpersonal and political trust: modeling levels of citizens' trust
Veröffentlicht in European journal of marketing
VolltextArtikel -
5
Value orientations of new-age elderly: The coming of an ageless market
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
6
Toward a better understanding of the interplay of personal values and the internet
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
7
The influence of gender on the new-age elderly's consumption orientation
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
8
Opportunities for marketing travel services to new-age elderly
Veröffentlicht in The Journal of services marketing
VolltextArtikel -
9
Trusting souls: A segmentation of the voting public
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
10
Opportunities for marketing travel services to newage elderly
Veröffentlicht in The Journal of services marketing
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
Trends and challenges of expanding internationally via direct marketing
Veröffentlicht in Journal of interactive marketing
VolltextArtikel -
15
Discussion: "Aging, Life Cycles and the Sociology of Time"
Veröffentlicht in Advances in consumer research
VolltextArtikel -
16
-
17
The process of developing and assessing a collegiate direct marketing course
Veröffentlicht in Journal of direct marketing
VolltextArtikel -
18
Anticipating the impact of new technologies on retailing
Veröffentlicht in Journal of retailing and consumer services
VolltextArtikel -
19
Trends and challenges of expanding internationally via direct marketing
Veröffentlicht in Journal of direct marketing
VolltextArtikel -
20