-
1
Hypersexualization and Sexualization in Advertisements for Halloween Costumes
Veröffentlicht in Sex roles
VolltextArtikel -
2
“Boys Can Be Anything”: Effect of Barbie Play on Girls’ Career Cognitions
Veröffentlicht in Sex roles
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
INTERACTIONS OF OPTIMISM WITH SOCIAL RELATIONS FOR WOMEN'S WELL-BEING
Veröffentlicht in Innovation in aging
VolltextArtikel -
10
Reconsidering 'Sex' and 'Gender': Two Steps Forward, One Step Back
Veröffentlicht in Feminism & psychology
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
-
15
Dietary Adherence: Characteristics and Interventions
Veröffentlicht in Controlled clinical trials
VolltextArtikel -
16
VIII. Reconsidering `Sex' and `Gender': Two Steps Forward, One Step Back
Veröffentlicht in Feminism & psychology
VolltextArtikel -
17
MEASURES OF SOCIAL SUPPORT AND CAREGIVER BURDEN
Veröffentlicht in Generations (San Francisco, Calif.)
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
No detectable impact of small-scale disturbances on ‘blue carbon’ within seagrass beds
Veröffentlicht in Marine biology
VolltextArtikel