-
1
-
2
-
3
-
4
How Students Understand Physics Equations
Veröffentlicht in Cognition and instruction
VolltextArtikel -
5
-
6
What changes in conceptual change?
Veröffentlicht in International journal of science education
VolltextArtikel -
7
-
8
Meta-representation: an introduction
Veröffentlicht in The Journal of mathematical behavior
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
VModel: A Visual Qualitative Modeling Environment for Middle‐School Students
Veröffentlicht in The AI magazine
VolltextArtikel -
13
Exploring Diverse Accounts of Teacher Knowledge
Veröffentlicht in The Journal of mathematical behavior
VolltextArtikel -
14
-
15
Professional vision in action: an exploratory study
Veröffentlicht in Issues in teacher education
VolltextArtikel -
16
How students invent representations of motion
Veröffentlicht in The Journal of mathematical behavior
VolltextArtikel -
17
A visual qualitative modeling environment for middle-school students
Veröffentlicht in The AI magazine
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20