-
1
-
2
-
3
Faith in Technology: Televangelism and the Mediation of Immediate Experience
Veröffentlicht in Phenomenology & practice
VolltextArtikel -
4
From sublime awe to abject cringe: on the embodied processing of AI art
Veröffentlicht in Journal of visual culture
VolltextArtikel -
5
-
6
Shane Denson and Julia Leyda (eds), Post-Cinema: Theorizing 21st-Century Film; Cinéma & Cie, vol. 16, no. 26/27 (2016), ed. Miriam De Rosa and Vinzenz Hediger; Malte Hagener, Vinzenz Hediger and Alena Strohmaier (eds), The State of Post-Cinema: Tracing the Moving Image in the Age of Digital Dissemination
Veröffentlicht in Screen (London)
VolltextArtikel -
7
-
8
Diskorrelation und die Ästhetik der Kantendetektion
Veröffentlicht in Internationales Jahrbuch für Medienphilosophie
VolltextArtikel -
9
The Meaning of ”Animation” in Edison’s Frankenstein (1910)
Veröffentlicht in Hyperrhiz
VolltextArtikel -
10
Sight & Sound Conspire: Monstrous Audio-Vision in James Whale's Frankenstein (1931)
Veröffentlicht in Hyperrhiz
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Border crossings: Serial figures and the evolution of media
Veröffentlicht in NECSUS
VolltextArtikel -
14
Sight and Sound Conspire: Monstrous Audio-Vision in James Whale’s Frankenstein
Veröffentlicht in [in]Transition
VolltextArtikel -
15
Diskorrelation und die Ästhetik der Kantendetektion
Veröffentlicht in Internationales Jahrbuch für Medienphilosophie
VolltextArtikel -
16
Marvel Comics' Frankenstein: A Case Study in the Media of Serial Figures
Veröffentlicht in Amerikastudien
VolltextArtikel -
17
-
18
The Horror of Discorrelation: Mediating Unease in Post-Cinematic Screens and Networks
Veröffentlicht in Cinema journal
VolltextArtikel -
19
-
20