-
1
THE DIGITAL NECESSITY IN MARKETING EDUCATION TO THE MILLENNIAL GENERATION
Veröffentlicht in Journal of Awareness
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
-
12
Digital marketing in public institutions of culture and art in the Republic of Serbia
Veröffentlicht in Baština
VolltextArtikel -
13
Relative importance of neuromarketing in support of banking service users
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
14
-
15
Marketing focused on the online brand community: The example of Zara
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
16
Limiting Aspects of Neuromarketing Research
Veröffentlicht in Mednarodno Inovativno Poslovanje
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
ОГЛАШАВАЊЕ УСМЕРЕНО КА ДЕЦИ: МАТЕРИЈАЛИЗАМ И ПРОУЗРОКОВАНИ КОНФЛИКТИ СА РОДИТЕЉИМА
Veröffentlicht in Teme
VolltextArtikel -
20
Children’s Advertising: Materialism and Caused Conflicts with Parents
Veröffentlicht in Teme
VolltextArtikel