-
1
Social Feedback to Infants' Babbling Facilitates Rapid Phonological Learning
Veröffentlicht in Psychological science
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
Learning how to learn from social feedback: The origins of early vocal development
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
The role of multisensory development in early language learning
Veröffentlicht in Journal of experimental child psychology
VolltextArtikel -
8
Contingency enables the formation of social expectations about an artificial agent
Veröffentlicht in Infancy
VolltextArtikel -
9
The Role of Dyadic Coordination in Organizing Visual Attention in 5‐Month‐Old Infants
Veröffentlicht in Infancy
VolltextArtikel -
10
-
11
General cognitive principles for learning structure in time and space
Veröffentlicht in Trends in cognitive sciences
VolltextArtikel -
12
Planning Ahead: Goal-Directed Problem Solving by 2-Year-Olds
Veröffentlicht in Developmental psychology
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
Recycling event knowledge: Facilitating generalization in 30-month-olds
Veröffentlicht in Infant behavior & development
VolltextArtikel -
19
-
20