-
1
A history of assessment in medical education
Veröffentlicht in Advances in health sciences education : theory and practice
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
Programmatic assessment and Kane's validity perspective
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
6
-
7
Web-based feedback after summative assessment: how do students engage?
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Assessment of competence and progressive independence in postgraduate clinical training
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
11
-
12
Programmatic assessment: From assessment of learning to assessment for learning
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Personal resilience and rural doctors retention: A study in Indonesia
Veröffentlicht in Rural and remote health
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Embedding a Coaching Culture into Programmatic Assessment
Veröffentlicht in Education sciences
VolltextArtikel -
19
The impact of programmatic assessment on student learning: theory versus practice
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
20