-
1
-
2
New Faces of Validity of Educational Tests
Veröffentlicht in Educational evaluation and policy analysis
VolltextArtikel -
3
The Conduct of Educational R&D in an Era of Limits
Veröffentlicht in Educational researcher
VolltextArtikel -
4
The Design of School Improvement Efforts
Veröffentlicht in Educational evaluation and policy analysis
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
Methodological Issues in Curriculum Research
Veröffentlicht in Review of educational research
VolltextArtikel -
9
-
10
The Control of "Error" in Educational Experimentation
Veröffentlicht in School Review
VolltextArtikel -
11
-
12
A Factor Analysis of Semantic Differential Ratings Across Scales
Veröffentlicht in Language and speech
VolltextArtikel -
13
-
14
Factorial Validity of the Holzinger-Crowder Uni-Factor Tests
Veröffentlicht in Educational and psychological measurement
VolltextArtikel -
15
Rethinking evaluation design for nutrition education programs
Veröffentlicht in Journal of nutrition education
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Patterns of personal problems of adolescent girls
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
19
-
20
A factor analysis of the occupational choice motives of counselors
Veröffentlicht in Journal of counseling psychology
VolltextArtikel