-
1
Patterns of personal problems of adolescent girls
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
2
Effect of Reinforcing "Honesty" Responses to the "Lie" Scale of the CMAS
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
3
Spelling errors and the serial-position effect
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
The Conduct of Educational R & D in an Era of Limits
Veröffentlicht in Educational researcher
VolltextArtikel -
9
CMI: No Closer than the Moon
Veröffentlicht in Science (American Association for the Advancement of Science)
VolltextArtikel -
10
-
11
Learning Theories for Teachers, by M. L. Bigge (Book Review)
Veröffentlicht in Contemporary psychology
VolltextReview -
12
Readings on Reading Instruction, by A. J. Harris (Ed.) (Book Review)
Veröffentlicht in Contemporary psychology
VolltextReview -
13
-
14
Computer-assisted educational research (CAER)
Veröffentlicht in Psychology in the schools
VolltextArtikel -
15
Methodological Issues in Curriculum Research
Veröffentlicht in Review of educational research
VolltextArtikel -
16
Research, development, and improvement in education
Veröffentlicht in Psychology in the schools
VolltextArtikel -
17
A universal progress report for educational research projects
Veröffentlicht in Psychology in the schools
VolltextArtikel -
18
The Control of "Error" in Educational Experimentation
Veröffentlicht in School Review
VolltextArtikel -
19
-
20
Teaching capitalization with a programed text
Veröffentlicht in Audio Visual Communication Review
VolltextArtikel