-
1
Enhancing Educational Evaluation by Incorporating Side Effects
Veröffentlicht in Philosophical inquiry in education
VolltextArtikel -
2
Evaluating a framework for policymakers
Veröffentlicht in Theory and research in education
VolltextArtikel -
3
Children and democracy: theory and policy
Veröffentlicht in Politics, philosophy & economics
VolltextArtikel -
4
-
5
Can This Marriage Be Saved? The Future of 'Neuro-Education'
Veröffentlicht in Journal of philosophy of education
VolltextArtikel -
6
-
7
Whatever happened to democracy? A comment on Bischoff and Shores
Veröffentlicht in Theory and research in education
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
Is there progress in education?: If not, why not?
Veröffentlicht in Journal of curriculum studies
VolltextArtikel -
13
Enhancing Educational Evaluation by Incorporating Side Effects
Veröffentlicht in Philosophical inquiry in education
VolltextArtikel -
14
High stakes testing and distributive justice
Veröffentlicht in Theory and research in education
VolltextArtikel -
15
-
16
The school is the problem, not the solution
Veröffentlicht in Theory and research in education
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
FROM HERE TO EQUALITY GRADING POLICIES FOR EGALITARIANS
Veröffentlicht in Educational theory
VolltextArtikel -
20