-
1
Value in professional service relationships
Veröffentlicht in The Journal of business & industrial marketing
VolltextArtikel -
2
A cross-cultural validation of a gender role identity scale in marketing
Veröffentlicht in International marketing review
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Student Satisfaction and Retention: A Conceptual Model
Veröffentlicht in Journal of marketing for higher education
VolltextArtikel -
6
-
7
Communicating charity successes across cultures
Veröffentlicht in European journal of marketing
VolltextArtikel -
8
Demand Artifact: Objectively Detecting Biased Participants in Advertising Research
Veröffentlicht in Psychological reports
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
A crosscultural validation of a gender role identity scale in marketing
Veröffentlicht in International marketing review
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Functional classification of long non-coding RNAs by k-mer content
Veröffentlicht in Nature genetics
VolltextArtikel -
16
A piggyBac-based toolkit for inducible genome editing in mammalian cells
Veröffentlicht in RNA (Cambridge)
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
Functional classification of long non-coding RNAs by kmer content
Veröffentlicht in Nature genetics
VolltextArtikel -
20