-
1
Developing and Assessing Respect for Human Dignity in College Students
Veröffentlicht in Teaching and learning inquiry
VolltextArtikel -
2
-
3
Foreword: 2019 International Collaborative Writing Groups (ICWGs)
Veröffentlicht in Teaching and learning inquiry
VolltextArtikel -
4
SoTL in the Margins: Teaching-Focused Role Case Studies
Veröffentlicht in Teaching and learning inquiry
VolltextArtikel -
5
Developing Metacognitive Instructors through a Guided Journal
Veröffentlicht in Teaching and learning inquiry
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
Using E-Book annotations to develop deep reading
Veröffentlicht in Journal of teaching and learning with technology
VolltextArtikel -
10
Exploring Metacognition as Support for Learning Transfer
Veröffentlicht in Teaching and learning inquiry
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Effects of Sleep Deprivation on Auditory and Visual Memory Tasks
Veröffentlicht in Perceptual and motor skills
VolltextArtikel -
14
-
15
THE INFLUENCE OF ILLUSTRATIONS ON CHILDREN'S BOOK PREFERENCES AND COMPREHENSION
Veröffentlicht in Reading psychology
VolltextArtikel -
16
Why is Light Text Harder to Read Than Dark Text?
Veröffentlicht in Journal of vision (Charlottesville, Va.)
VolltextArtikel -
17
Discriminability measures for predicting readability of text on textured backgrounds
Veröffentlicht in Optics express
VolltextArtikel -
18
Predicting the readability of transparent text
Veröffentlicht in Journal of vision (Charlottesville, Va.)
VolltextArtikel -
19
Factors Influencing Cooperative and Competitive Decisions in STEM Courses
Veröffentlicht in Journal of STEM education
VolltextArtikel -
20
Thinking about Metacognitive Instruction
Veröffentlicht in The National teaching & learning forum
VolltextArtikel