-
1
A causal test of the strength of weak ties
Veröffentlicht in Science (American Association for the Advancement of Science)
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
Avoid the Pitfalls of A/B Testing Make sure your experiments recognize customers' varying needs
Veröffentlicht in Harvard business review
VolltextMagazinearticle -
8
-
9
-
10
Avoid the Pitfalls of A/B Testing
Veröffentlicht in Harvard business review
VolltextMagazinearticle -
11
-
12
-
13
Representation-Aware Experimentation: Group Inequality Analysis for A/B Testing and Alerting
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
Estimating Network Effects Using Naturally Occurring Peer Notification Queue Counterfactuals
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
18
-
19
Using Ego-Clusters to Measure Network Effects at LinkedIn
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
20
A Method for Measuring Network Effects of One-to-One Communication Features in Online A/B Tests
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel