-
1
The Mask Game with Multiple Populations
Veröffentlicht in Dynamic games and applications
VolltextArtikel -
2
Detecting Anomalies Through Sequential Performance Analysis in Virtualized Environments
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
A Utility Optimization Approach to Network Cache Design
Veröffentlicht in IEEE/ACM transactions on networking
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
Data Plane Cooperative Caching With Dependencies
Veröffentlicht in IEEE eTransactions on network and service management
VolltextArtikel -
11
Fundamental scaling laws of covert DDoS attacks
Veröffentlicht in Performance evaluation
VolltextArtikel -
12
-
13
A Large Scale Characterization of Device Uptimes
Veröffentlicht in IEEE transactions on emerging topics in computing
VolltextArtikel -
14
Design and Analysis of Distributed Tree Growing Algorithms
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
15
-
16
Constrained cost-coupled stochastic games with independent state processes
Veröffentlicht in Operations research letters
VolltextArtikel -
17
-
18
Edge computing in the Internet of Things
Veröffentlicht in International journal of distributed sensor networks
VolltextArtikel -
19
Learning Blockchain Delays: A Queueing Theory Approach
Veröffentlicht in Performance evaluation review
VolltextArtikel -
20