-
1
Social Influence Effects in Online Product Ratings
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
When Do Transparent Packages Increase (or Decrease) Food Consumption?
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
5
Dual Distribution and Intangible Firm Value: Franchising in Restaurant Chains
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
Advertising, Research and Development, and Systematic Risk of the Firm
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
Service Satisfaction-Market Share Relationships in Partnered Hybrid Offerings
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
12
Effects of opening and closing stores on chain retailer performance
Veröffentlicht in Journal of retailing
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
Implementing a multisite shared haemodialysis care programme
Veröffentlicht in BMJ open quality
VolltextArtikel -
20
First in, First out? The Effects of Network Externalities on Pioneer Survival
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel