-
1
-
2
-
3
Assessing Without Words: Verbally Incomplete Utterances in Complaints
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
4
Tracking Immanent Language Learning Behavior Over Time in Task-Based Classroom Work
Veröffentlicht in TESOL quarterly
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
On the verge of (in)directness: Managing complaints in service interactions
Veröffentlicht in Journal of pragmatics
VolltextArtikel -
9
-
10
Multi-unit turns that begin with a resaying of a prior speaker's turn
Veröffentlicht in Language & communication
VolltextArtikel -
11
Multimodal word-search trajectories in L2 interaction
Veröffentlicht in Social interaction
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Tracking Immanent Language Learning Behavior Over Time in Task-Based Classroom Work
Veröffentlicht in TESOL quarterly
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20