-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
Reading Comprehension of Deaf Children With Cochlear Implants
Veröffentlicht in Journal of deaf studies and deaf education
VolltextArtikel -
6
Learnability of graphotactic rules in visual word identification
Veröffentlicht in Learning and instruction
VolltextArtikel -
7
Planning of syllables in children with developmental apraxia of speech
Veröffentlicht in Clinical linguistics & phonetics
VolltextArtikel -
8
Coarticulation patterns in children with developmental apraxia of speech
Veröffentlicht in Clinical linguistics & phonetics
VolltextArtikel -
9
The recognition of reduced word forms: Special Issue on the Mental Lexicon II
Veröffentlicht in Brain and language
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Using Visual Support in Preschool Phonemic Segmentation Training
Veröffentlicht in Reading & writing
VolltextArtikel -
13
-
14
Training in Phonemic Segmentation: The Effects of Visual Support
Veröffentlicht in Reading & writing
VolltextArtikel -
15
Idioms: Structural and Psychological Perspectives (Book)
Veröffentlicht in Metaphor and symbol
VolltextArtikel -
16
Readability of instructional text, written for the general public
Veröffentlicht in Applied cognitive psychology
VolltextArtikel -
17
Early seizures after intracerebral hemorrhage predict drug-resistant epilepsy
Veröffentlicht in Journal of neurology
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
What Is Missing in Research on Idioms?
Veröffentlicht in The American journal of psychology
VolltextReview