-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
-
6
Increasing Situational Interest in the Classroom
Veröffentlicht in Educational psychology review
VolltextArtikel -
7
Processing and Recall Differences Among Seductive Details
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
8
Reader Beliefs and Meaning Construction in Narrative Text
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
9
Self-efficacy beliefs in college statistics courses
Veröffentlicht in Contemporary educational psychology
VolltextArtikel -
10
-
11
Assessing Metacognitive Awareness
Veröffentlicht in Contemporary educational psychology
VolltextArtikel -
12
The Role of Choice and Interest in Reader Engagement
Veröffentlicht in The Journal of experimental education
VolltextArtikel -
13
The Effect of Relevance Instructions on Reading Time and Learning
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
14
Situational Interest in Literary Text
Veröffentlicht in Contemporary educational psychology
VolltextArtikel -
15
-
16
The Effect of Metacognitive Knowledge on Local and Global Monitoring
Veröffentlicht in Contemporary educational psychology
VolltextArtikel -
17
Measures of feeling-of-knowing accuracy: A new look at an old problem
Veröffentlicht in Applied cognitive psychology
VolltextArtikel -
18
A Further Test of the General Monitoring Skill Hypothesis
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
19
-
20