-
1
-
2
A Theory of the Discovery and Predication of Relational Concepts
Veröffentlicht in Psychological review
VolltextArtikel -
3
How Bilingual Parents Talk to Children About Number in Mandarin and English
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
4
The spacing effect in children’s memory and category induction
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
5
How do emotion words impact children's emotion learning?
Veröffentlicht in Developmental psychology
VolltextArtikel -
6
Emotion Words Link Faces to Emotional Scenarios in Early Childhood
Veröffentlicht in Emotion (Washington, D.C.)
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Emotion words in early childhood: A language transcript analysis
Veröffentlicht in Cognitive development
VolltextArtikel -
10
Sorting Out Emotions: How Labels Influence Emotion Categorization
Veröffentlicht in Developmental psychology
VolltextArtikel -
11
Early Language Environments Predict Aspects of Explicit Language Awareness Development
Veröffentlicht in Language learning
VolltextArtikel -
12
-
13
Does bilingual experience affect early visual perceptual development?
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
14
Contextual Variation in Language Input to Children: A Naturalistic Approach
Veröffentlicht in Developmental psychology
VolltextArtikel -
15
-
16
Toddler word learning is robust to changes in emotional context
Veröffentlicht in Infant and child development
VolltextArtikel -
17
One versus many: Multiple examples in word learning
Veröffentlicht in Journal of experimental child psychology
VolltextArtikel -
18
-
19
Who is she? Changes in the person context affect categorization
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
20