-
1
-
2
-
3
-
4
THE IMPORTANCE OF AUTOMATICITY FOR DEVELOPING EXPERTISE IN READING
Veröffentlicht in Reading & writing quarterly
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
Toward a theory of automatic information processing in reading
Veröffentlicht in Cognitive psychology
VolltextArtikel -
8
Decoding and Automaticity: Helping Poor Readers Become Automatic at Word Recognition
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
Information Processing Abilities and Reading
Veröffentlicht in Journal of learning disabilities
VolltextArtikel -
12
-
13
TRAINING STUDENTS HOW TO UNDERSTAND WHAT THEY READ
Veröffentlicht in Reading psychology
VolltextArtikel -
14
INDIVIDUAL DIFFERENCES IN READING: THE CASE FOR LEXICAL ACCESS
Veröffentlicht in Reading & writing quarterly
VolltextArtikel -
15
Why Children Fail to Learn and What to Do about it
Veröffentlicht in Exceptional children
VolltextArtikel -
16
Factors influencing listening: Inside and outside the head
Veröffentlicht in Theory into practice
VolltextArtikel -
17
Issues Related to Text Comprehensibility: The Future of Readability
Veröffentlicht in Revue québécoise de linguistique
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
AUTOMATIC ACCESS TO WORD SOUNDS AND MEANING IN DECODING WRITTEN TEXT
Veröffentlicht in Reading & writing quarterly
VolltextArtikel