-
1
DIGITAL TECHNOLOGIES AND RURAL WOMEN'S ENTREPRENEURSHIP
Veröffentlicht in Prisma social
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
The educational integration of digital technologies preCovid-19: Lessons for teacher education
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
Análisis de los procesos de implementación del modelo 1:1 en aulas de Secundaria
Veröffentlicht in Innoeduca
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
Examining reliability and validity of the Community of Inquiry Survey (COI)
Veröffentlicht in Campus Virtuales
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Digital technologies and entrepreneurship of rural women
Veröffentlicht in Prisma social
VolltextArtikel -
16
Conceptual Approach to the Pedagogy of Serious Games
Veröffentlicht in Information (Basel)
VolltextArtikel -
17
Models of Instructional Design in Gamification: A Systematic Review of the Literature
Veröffentlicht in Education sciences
VolltextArtikel -
18
Curricular integration of digital technologies in teaching processes
Veröffentlicht in Frontiers in education (Lausanne)
VolltextArtikel -
19
Digital Technologies at the Pre-University and University Levels
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
20