-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
Qualifying Religious Truth and Ecclesial Unity: The Soteriological Significance of Difference
Veröffentlicht in Religions
VolltextArtikel -
6
-
7
The 'Belief Styles' of Irish Primary School Teachers
Veröffentlicht in International Studies in Catholic Education
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Dialogue and Catholicity: A Critique of the Social Doctrine of Pope Francis
Veröffentlicht in Louvain studies
VolltextArtikel -
11
Fratelli Tutti: An Authentic Vision of Dialogue?
Veröffentlicht in The Furrow: A Journal for the Contemporary Church
VolltextArtikel -
12
-
13
Instructor Learning Styles as Indicators of Online Faculty Satisfaction
Veröffentlicht in Educational technology & society
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
In‐Well Degassing Issues for Measurements of Dissolved Gases in Groundwater
Veröffentlicht in Ground water
VolltextArtikel -
20