-
1
Transition towards Sustainability: Adoption of Eco-Products among Consumers
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
2
-
3
Consumer-based brand equity: Do brand relationships matter?
Veröffentlicht in Management
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
International Entrepreneurial Orientation and the Intention to Internationalize
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
7
Developing and applying a place brand identity model: The case of Slovenia
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
Investigating the Impact of Television Advertising and eWOM on Brand Equity Creation
Veröffentlicht in Market-Tržište
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Tourism Destination Brand Equity Dimensions: Renewal versus Repeat Market
Veröffentlicht in Journal of travel research
VolltextArtikel -
15
Startup Branding: Empirical Evidence among Slovenian Startups
Veröffentlicht in Managing global transitions
VolltextArtikel -
16
Brand Revitalization: Don't Let Your Brands Turn into Sleepyheads
Veröffentlicht in Central European business review
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
Developing brand identity for Slovenia with opinion leaders
Veröffentlicht in Baltic journal of management
VolltextArtikel -
20