-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
Expected Classification Accuracy
Veröffentlicht in Practical assessment, research & evaluation
VolltextArtikel -
6
Consider Propensity Scores to Compare Treatments
Veröffentlicht in Practical assessment, research & evaluation
VolltextArtikel -
7
Computing the Expected Proportions of Misclassified Examinees
Veröffentlicht in Practical assessment, research & evaluation
VolltextArtikel -
8
Informed Test Component Weighting
Veröffentlicht in Educational measurement, issues and practice
VolltextArtikel -
9
Quality of Researchers' Searches of the ERIC Database
Veröffentlicht in Education policy analysis archives
VolltextArtikel -
10
Information Needs in the 21st Century: Will ERIC Be Ready?
Veröffentlicht in Education policy analysis archives
VolltextArtikel -
11
Who Is Reading On-line Education Journals? Why? And What Are They Reading?
Veröffentlicht in D-Lib magazine
VolltextArtikel -
12
-
13
Can ERIC survive a laissez-faire fiscal policy?
Veröffentlicht in The Bottom line (New York, N.Y.)
VolltextArtikel -
14
Achievement and Demographics of Home School Students: 1998
Veröffentlicht in Education policy analysis archives
VolltextArtikel -
15
How To Write a Scholarly Research Report
Veröffentlicht in Practical assessment, research & evaluation
VolltextArtikel -
16
-
17
The Use of a Person-Fit Statistic with One High-Quality Achievement Test
Veröffentlicht in Applied measurement in education
VolltextArtikel -
18
Who Is Going to Mine Digital Library Resources? And How?
Veröffentlicht in D-Lib magazine
VolltextArtikel -
19
-
20
Pre-Employment Testing and Employee Productivity
Veröffentlicht in Public personnel management
VolltextArtikel