-
1
Overinformative Speakers Are Cooperative: Revisiting the Gricean Maxim of Quantity
Veröffentlicht in Cognitive science
VolltextArtikel -
2
The Development of Simile Comprehension: From Similarity to Scalar Implicature
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
3
-
4
Demonstrative systems: From linguistic typology to social cognition
Veröffentlicht in Cognitive psychology
VolltextArtikel -
5
-
6
How to Pass the False-Belief Task Before Your Fourth Birthday
Veröffentlicht in Psychological science
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
The director task: A test of Theory-of-Mind use or selective attention?
Veröffentlicht in Psychonomic bulletin & review
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
Pragmatic markers: the missing link between language and Theory of Mind
Veröffentlicht in Synthese (Dordrecht)
VolltextArtikel -
18
Why are bilinguals better than monolinguals at false-belief tasks?
Veröffentlicht in Psychonomic bulletin & review
VolltextArtikel -
19
-
20